نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت

  • کد خبر: ۲۳۰۰۷۵
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت
اگر استقلال در قائمشهر موفق شده بود دروازه نساجی را باز کند شاید پرسپولیس هیچ گاه برای بازگشت در دیداری که با ۳ گل از حریفش عقب بود، روحیه نمی‌گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شد استقلال صدر جدول را از دست بدهد استفاده نکردن از لحظاتی بود که استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی از حریف خود پرسپولیس پیش افتاده بود.

جواد نکونام و شاگردانش بدون توجه به بار روانی که گلزنی مقابل نساجی برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد، فرصت بزرگی را برای تداوم صدرنشینی از دست دادند. 

شاید به قول سرمربی استقلال یک پنالتی به سود این تیم گرفته نشده باشد و استقلال از جانب داور ضرر کرده است اما به واقع شکل بازی این تیم در قائمشهر نیز قابل دفاع نبود و چنانچه استقلال بازی مسئولانه تری از خود به نمایش می‌گذاشت شاید اوضاع به گونه دیگری پیش می‌رفت.

تردیدی نباید داشت که اگر استقلال در زمان‌های طولانی که استقلال خوزستان از پرسپولیس پیش بود می‌توانست دروازه نساجی را در ورزشگاه شهدی وطنی قائمشهر باز کند و خبرش به تهران می‌رسید برای پرسپولیس بار روانی منفی بسیاری ایجاد می‌شد و این تیم نمی‌توانست کامبک کند و به بازی بازگردد.

استقلالی‌ها اما بدون کمترین توجهی به اینکه گلزنی مقابل نساجی تا چه اندازه در شکل بازی پرسپولیس که با 3 گل از مهمان خود عقب بود، اثر خواهد گذاشت بازی غیر مسئولانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند و وقت زمان بسیاری را به بطالت گذراندن تا پرسپولیس با آگاهی از آنچه در قائمشهر رقم خورده به سمت پیروزی در بازی مقابل استقلال خوزستان حرکت کند.

پرسپولیس تا دقیقه 76 حتی موفق نشده بود یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

 در این دقیقه تازه اولین گل سرخ‌ها به ثمر رسید. دو دقیقه بعد نیز گل دوم خلق شد و دقیقه 86 هم گل سوم. در واقع تا 10 دقیقه مانده به اینکه پرسپولیس گل برتری را به ثمر برساند استقلال فرصت داشت سرخ‌ها را نا امید کند و با گلزنی مقابل نساجی و رساندن این خبر به تهران از لحاظ روحی و روانی لطمه بسیاری به پیکره سرخ‌ها وارد کند اما استفاده نکردن از این فرصت طلایی و بزرگ و ارائه تاکتیک‌های کاملا دفاعی و به هدف کسب یک امتیاز در نهایت موجب شد استقلال فرصت بزرگی از از کف بدهد.

پرسپولیس هم تشنه پیروزی در این میدان جلوه می‌کرد و وقتی فهمید بازی استقلال مقابل نساجی به پایان رسیده و آبی‌ها در قائمشهر گلی نزده‌اند در وقت‌های اضافه بر حملات خود افزودند و گل چهارم را هم به ثمر رساندند.

در واقع گل سرخ‌ها بعد از پایان بازی استقلال مقابل نساجی به ثمر رسید و شاگردان اوسمار که می‌دانستند بازی استقلال به پایان رسیده بر شدت حملات خود افزودند تا از تساوی استقلال در قائمشهر نهایت بهره را ببرند وبازی باخته را با برد تاخت بزنند و یک بردی تاریخ در فوتبال ایران رقم بخورد.

تردیدی نباید داشت بی تفاوتی استقلال در بازی با نساجی اهرم اصلی در راه افزایش روحیه سرخ‌ها برای یک بازگشت تاریخی بود و گرنه شاید اگر استقلال در همان نیمه اول بازی با نساجی موفق شده بود دروازه این تیم را باز کند، شاید پرسپولیس در نیمه دوم خیال بازگشت هم به سر خود راه نمی‌داد و مایوسانه بازی را دنبال می‌کرد و چه بسا شکست هم می‌خورد اما شاگردان جواد نکونام بدون توجه به صدماتی که گلزنی در قائمشهر می‌تواند به روحیه سرخ‌ها وارد آورد، از 90 دقیقه فرصت گلزین در قائمشهر هیچ سودی نبردند تا پرسپولیس در عرض 20 دقیقه بازی باخته را با برد تعویض کند.

تکلمه: شاید هم نکونام تصور می‌کرد استقلال خوزستان در تهران بازی را می‌برد که تلاشی برای پیروزی در قائمشهر از خود به خرج نداد؟! محاسبه‌ای سراسر غلظ و اشتباه...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->